... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
علم و تکنولوژي ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - 0:24 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

تاکسی هلیکوپتر برای اتومبیل

ممکن است در آسمان دبی شاهد تاکسی های هلیکوپتری باشید که خودروهای افراد مرفه و مشهور را حمل می کنند، تا در محل دلخواه آنها، تحویل دهند.

سیاست شرق _ بیشتر رانندگان در سرتاسر جهان وقتی در ترافیک، سپر به سپر گرفتار می شوند، این تجربه را دارند: ناامید هستند و نمی توانند کاری انجام دهند، زیرا جایی برای رفتن وجود ندارد، به جز انتظار کشیدن؛ در حالی که به نظر می رسید هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد، در دبی، برنامه دیگری برای حل این مسئله، در نظر گرفته شده است: تاکسی های هلیکوپتری!

ممکن است در آسمان دبی شاهد تاکسی های هلیکوپتری باشید که خودروهای افراد مرفه و مشهور را حمل می کنند، تا در محل دلخواه آنها، تحویل دهند. ساکنان برج خلیفه به طور مرتب شاهد حرکت این تاکسی های هلی-ماشین در سراسر شهر هستند.

این ابتکار در سال ۲۰۱۷ آغاز شد، زمانی که یک شرکت آلمانی موافقت کرد که اولین سرویس تاکسی هوایی جهان باشد. Volocopter AAT های ۱۸ روتور (تاکسی های هوایی خودران) را ارائه کرد. هزینه یک تاکسی برای یک گروه شش نفره برای هر نفر حدود ۱۴۴ دلار است.

این شرکت آلمانی، اینگونه توانست، تا مشکل گرفتاری در ترافیک یا جابجایی خودرو ها را، از نقطه ای به نقطه دیگر، در شهر دبی حل کند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »